Sky-Shop - platforma sklepów internetowych, która dynamicznie rozwija się na polskim rynku e-commerce, poszukuje kandydata/tki na stanowisko Specjalisty ds: Obsługi Klienta E-Commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie i pomoc z zakresu obsługi i konfiguracji sklepów działających na oprogramowaniu Sky-Shop przez różne kanały komunikacji (e-mail, infolinia, livechat). Opis stanowiska: Wsparcie i pomoc Klientom z zakresu obsługi oprogramowania sklepów internetowych Sky-Shop - mailowo oraz telefonicznie Pomoc w konfiguracji sklepu internetowego Sky-Shop Rozbudowywanie działu FAQ o nowe instrukcje obsługi platformy Budowanie dobrych relacji z Klientami Praca w systemie zmianowym pomiędzy: 8:00-18:00 Oferujemy: Pełny etat - Umowa o Pracę Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twoich umiejętności Premie roczne Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie IT Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie Niezbędne narzędzia pracy Praca od poniedziałku do piątku - w weekend świety spokój :) Szkolenia i konferencje Luźna i wesoła atmosfera w firmie :) Dofinansowanie do karty MultiSport Pakiet Prywatnej Opieki Medycznej oraz opcjonalne Ubezpieczenie Grupowe Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp. Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne :) Chill pufa, Xbox One z grami
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds.: Obsługi Klienta E-Commerce |
Sprzedawca: | Sief IT Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |